loading...
گروه مشاوره تحصیلی هیوا
گروه مشاوران هیوا بازدید : 84 سه شنبه 09 مرداد 1397 نظرات (0)

 

تحصیلات تکمیلی در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیدا کرده و متقاضیان با شرکت در آزمون هایی که توسط سازمان سنجش برگزار می شود با یک دیگر به رقابت می پردازند . همان طور که می دانید برای شرکت در هر آزمونی شرایط و ضوابطی در نظر گرفته می شود که داوطلبان در صورت داشتن این شرایط مجاز به ثبت نام و شرکت در آن آزمون می باشند . یکی از این آزمون ها که در سال های اخیر علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد . داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 را دارند می بایست واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 بوده و از تمامی شرایط عمومی، اختصاصی ، مقررات وظیفه عمومی ، شرایط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و شرایط مربوط به مشمولین سهمیه های رزمندگان و ایثارگران اطلاع کافی داشته باشند . مطالعه و بررسی تمامی این موارد با دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 امکان پذیر است . ما نیز در ادامه این مقاله مهم ترین بندهای شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 را عنوان کرده ایم .



 

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

شرایط عمومی مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به شرح زیر می باشد :
 

1 - اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .

2 - نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران .
توضیح : مصادیق عناد شامل :
الف ) مبارزه مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی ایران .
ب ) داشتن وابستگی تشکیلاتی به گروهک های محارب .
ج ) پرداخت کمک مالی به گروهک های محارب ، هواداری تشکیلاتی و یا عضویت در گروهک های مزبور آنها .
د ) تبلیغ ماتریالیسم و ادیان ساختگی .

3 - عدم احراز فساد اخلاقی .
توضیح : مصادیق فساد اخلاقی شامل : اعتیاد به مواد مخدر و اشتهار به فحشا می باشد .
تذکر : احراز شرایط عمومی داوطلبان درصورت نیاز با استعلام از مراجع ذیصلاح قانونی است .

4 - برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی .


 

 


شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

در بخش شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به مدارک تحصیلی مورد پذیرش در این آزمون اشاره شده که از اهمیت بالایی برخوردار است . داوطلبان می بایست پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 بندهای مختلف این قسمت را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط و مدارک مندرج در این بخش نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 و تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . خلاصه ای از مدارک مورد پذیرش برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به شرح زیر است :
 

  • دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی و بالاتر مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت
     
  • دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 97 فارغ التحصیل می شوند .

نکته : این داوطلبان می بایست فرم مخصوص معدل مندرج در انتهای دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 را تکمیل و پس از تایید دانشگاه فارغ التحصیلی نزد خود نگه دارند . معدل درج شده در این فرم میانگین واحدهای گذرانده داوطلب تا تاریخ 31 شهریور 97 می باشد .

  • آن دسته از دارندگان مدرک معادل کارشناسی که بر اساس مصوبه شورای شورای عالی انقلاب فرهنگی ( مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره های معادل ) حق شرکت در آزمون های ورودی دوره های بالاتر را داشته باشند .

نکته : جزئیات مربوط به مدارک مورد قبول این داوطلبان در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور درج شده است .
 

  • طلاب و فضلای حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم ، اصفهان و یا خراسان رضوی دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده اند ، همانند دارندگان مدارک کارشناسی در رشته های علوم انسانی می توانند دراین دوره ها ثبت نام نمایند . ضمناً این متقاضیان فقط می توانند در رشته های علوم انسانی ادامه تحصیل دهند .


در بخش بعدی شرایط مقررات وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد شرح داده شده است . بر اساس ضوابط در دوره دانش پذیری معافیت تحصیلی به دانش پذیران تعلق نمی گیرد ، از این رو داوطلبان مرد علاقه مند به تحصیل در دوره های فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد می بایست یکی از شرایط ذکر شده در جدول وضعیت نظام وظیفه مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 را داشته باشند .

شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و مشمولین سهمیه های ایثارگران و رزمندگان نیز در بخش های بعدی دفترچه قرار گرفته است که این داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 و دانلود دفترچه ثبت نام ، جزئیات مربوط به این بخش ها را مطالعه نمایند .


مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

با توجه به این که شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به دو روش آموزشی پژوهشی و الکترونیکی ( آموزش محور ) می باشد ، متقاضیانی که روشالکترونیکی را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب می نمایند می بایست علاوه بر برخورداری از مهارت پایه در استفاده از کامپیوتر و اینترنت از شرایط پذیرش در این دوره نیز برخوردار بوده و با آگاهی کامل رشته محل های مربوط به این شیوه آموزشی را در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 انتخاب نمایند .

هر چند کلیه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به صورت کامل در دفترچه ثبت نام این آزمون درج شده اما بعضا ممکن است داوطلبان با مشکلاتی مواجه شوند . از این رو کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده خدمت رسانی به این داوطلبان می باشند .

 

 

 





منبع : شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2941
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 7,675
  • بازدید سال : 86,111
  • بازدید کلی : 697,638