پس از اعلام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 که همزمان با ثبت نام کارشناسی ارشددانشگاه های سراسری صورت می گیرد متقاضیان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرسsanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . با توجه به این که مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان کوتاه بوده و طی چند روز به اتمام می رسد ممکن است برخی داوطلبان در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده و این مسئله باعث نگرانی آن ها شود . از این رو سازمان سنجش بازه زمانی جداگانه ای تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 در نظر می گیرد که بلافاصله پس از اتمام زمان قانونی ثبت نام اعلام خواهد شد . با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، این مهلت مجدد برای کلیه متقاضیان به صورت یکپارچه و هم زمان در نظر گرفته می شود . ما نیز به منظور اطلاع رسانی داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 به نگارش این مقاله پرداخته ایم .



زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

طبق مطالب فوق الذکر ، تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 بلافاصله پس از اتمام زمان قانونی ثبت نام و بدون هیچ وقفه ای اعلام می شود . به عبارت دیگر سازمان سنجش ابتدا یک بازه حدودا یک هفته ای برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 در نظر می گیرد و در صورت درخواست های مکرر داوطلبان ، این زمان را به مدت 3 الی 4 روز تمدید می کند . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 اعلام نشده ولی با پیش بینی های انجام شده احتمالا نیمه آذر ماه 97 خواهد بود . با توجه به تقریبی بودن این زمان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد اززمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 مطلع شوید .


 

 


مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

با توجه به این که کلیه مراحل ثبت نام برای متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکسان و یکپارچه انجام می شود داوطلبان رشته محل های دانشگاه آزاد می بایست کلیه اطلاعیه ها و اخبار مربوطه را از سایت سازمان سنجش دنبال نمایند . به منظور رفاه حال داوطلبان ، جدول زمان بندیآزمون کارشناسی ارشد 98 حدودا دو ماه قبل از ثبت نام بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد . از این رو توصیه می کنیم داوطلبان پیگیر اطلاعیه های منتشر شده در این خصوص باشند تا ثبت نام خود را در مهلت مقرر اعلام شده انجام دهند . ثبت نام در موعد مقرر باعث کاهش استرس داوطلب شده و نگرانی او را در خصوصتمدید مهلت ثبت نام و مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 برطرف می نماید .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده خدمت رسانی به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ثبت نام متقاضیان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند .



منبع : تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98