loading...
گروه مشاوره تحصیلی هیوا
گروه مشاوران هیوا بازدید : 78 یکشنبه 14 مرداد 1397 نظرات (0)

 

دانشگاه پیام نور طبق روال سال های گذشته امسال هم قصد دارد در قالب ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 اقدام به پذیرش دانشجو کند . ثبت نامی که در مهر ماه مشخص خواهد شد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 هرچند مانند ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 97 و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 به منزله پذیرش دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 97 - 98 انجام می شود ولی به دلیل تفاوت هایی که در ساختار آزمون و ثبت نام خود دارد ما را مجاب کرد که در این مقاله بطور تخصصی به زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 بپردازیم .


 کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، با بیش از 20 هزار ظرفیت پذیرش 


زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

طبق روال سال گذشته احتمالا زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 اواخر مهر ماه خواهد بود اما به دلیل تغییراتی که ممکن است در این بازه زمانی به وجود آید توصیه می کنمی برای اطلاع از زمان دقیق عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد شوید  . نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به این شکل است که هر داوطلب باید یک گروه آموزشی را انتخاب و حداکثر در 20 رشته محل دانشگاه های مورد علاقه خود را مشخص کند . ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و کلیه داوطلبانی که شرایط ذکر شده در زیر را داشته باشند می توانند در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 شرکت کنند .


 

 


شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

فراگیر پیام نور محدودیتی برای رشته های ثبت نامی ندارد . یعنی کلیه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی یا بالاتر در کلیه رشته های تحصیلی می توانند بدون هیچگونه محدودیتی در کلیه رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 ثبت نام کنند . ( به غیر از رشته مهندسی معماری و طراحی شهری ) . برای آشنایی با رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور کلیک کنید . هرچند اگر می خواهید یک رشته غیر مرتبط با رشته کارشناسی تان را انتخاب کنید باید حداکثر تا 12 واحد را به عنوان پیش نیاز در مقطع کارشناسی ارشد پاس کنید . در ضمن آقایان نباید مشکل نظام وظیفه برای ثبت نام داشته باشند .
برای دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 کلیک کنید .

 کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون آزمون نیست ! 


شرایط قبولی در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

اصلی ترین تفاوت دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با سایر دوره های کارشناسی ارشد در نحوه برگزاری آزمون است . هر داوطلب وقتی درثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 شرکت می کند با نام دانش پذیر تلقی می شود . درواقع دانش پذیر مرحله قبل از دانشجویی است . هر دانش پذیر پیام نور باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در آزمونی شرکت کند که سوالات آزمون از دروسی تهیه می شوند که دانشجو می بایست در ترم 1 کارشناسی ارشد پاس کند . در واقع قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 به این شکل است که شما بدون کنکور وارد کارشناسی ارشد می شوید ترم 1 را سر کلاس نمی روید . به جای آن باید در امتحان پایان ترم 1 که بصورت تستی و یکجا از کلیه دروس گرفته می شود شرکت کنید . نمره نهایی شما برای قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر 97 ترکیبی است از 80 درصد نمره شما در این آزمون و 20 درصد نمره ای که از تاثیر معدل کارشناسی ( لیسانس ) نصیبتان می شود که در مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 در سایت سنجش منتشر می شود .

 

 


آیا در کلاس های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 شرکت کنیم ؟

در سال های گذشته شاهد بودیم موسساتی که نام " آموزشگاه برگزار کلاس های آمادگی فراگیر پیام نور " را یدک می کشند ، کلاس هایی برگزار می کنند و در آن دروسی که قرار است در آزمون فراگیر از آن ها گرفته شود را در قالب کلاس های کنکوری تدریس می کنند و به داوطلبان می گویند اگر می خواهید بصورت بدون کنکور وارد کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شوید حتما باید در این کلاس ها شرکت کنید . چنین چیزی اصلا صحت ندارد و برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور صرفا هر کس می تواند منابعی که مشخص شده را مطالعه کند . برای آشنایی بامنابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید . برای این کار می توانید خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .



منبع : ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2941
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 7,843
  • بازدید سال : 86,279
  • بازدید کلی : 697,806